Gertjan
Bestelling, 1j 5mnd geleden
Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van het eten. Erg goede kwaliteit. Ook de bezorging was vriendelijk en keurig op tijd.
Harry
Bestelling, 1j 6mnd geleden
Perfect op tijd geleverd.
Alles was lekker behalve de babi pangang. Deze had een totaal onverwachte smaak en het vlees was niet knapperig maar taai en ronduit smakeloos. Dit zijn wij niet gewend van DT Jammer. Volgende keer beter?
Rik
Bestelling, 1j 6mnd geleden
Zeer schoon en net restaurant met aardige medewerkers.Het eten is heerlijk en vers. Uitgebreide kaart met ook genoeg vegetarische gerechten.
Moragh
Bestelling, 1j 6mnd geleden
Lekker! Groenten waren lekker vers
Robert
Bestelling, 1j 6mnd geleden
Het eten was heerlijk en het werd heel snel bezorgd.
Marian
Bestelling, 1j 6mnd geleden
De lekkerste Sushi en rijsttafels in Lisse.
Petra
Bestelling, 1j 7mnd geleden
Eten was niet echt warm meer.
Verder keurig verzorgd
Wouter
Bestelling, 1j 7mnd geleden
Eten was top en snel geleverd, super
Edwin
Bestelling, 1j 8mnd geleden
Heel goed weer. Wel direct eten ivm afkoeling.
Jean-Paul
Bestelling, 1j 8mnd geleden
Heerlijk eten, netjes en op tijd bezorgd door vriendelijke bezorgen en ook nog eens een super handige website om te bestellen. Al
Met al de 5 sterren absoluut waard !