Koos
Bestelling, 2w 5d geleden
Was weer heerlijk, jullie zijn geweldig
S.H.
Bestelling, 2w 5d geleden
M.H.
Bestelling, 3w 1d geleden
Prima eten - en bestel gemak......
Lia
Bestelling, 3w 1d geleden
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens een chinese maaltijd besteld. Het was heerlijk warm en allemaal ruim voldoende, maar misschien een idee om de hoeveelheid cassave te halveren (dit was wel heel erg veel voor bijgerecht) En op zich wel lekker dat de babi pangang spek met de saus apart komt om het vlees knapperig te houden, maar het deksel op het bakje vervangen door open zak, zal ook de knapperigheid bevorderen!! Verder wel lekker gegeten hoor. Zal dit weer eens vaker doen.
Yvonne
Bestelling, 3w 1d geleden
Heerlijk gegeten. Het werd op tijd bezorgd en het eten was op goede temperatuur. En natuurlijk niet vergeten een Vriendelijke bezorger!
Petra
Bestelling, 3w 2d geleden
Super lekker eten het eten wordt ook altijd snel bezorgd en de bezorger is zeer vriendelijk.
I
Bestelling, 3w 3d geleden
Heerlijk zoals altijd!
Gerard
Bestelling, 4w 2d geleden
Keurig op tijd en goed heet erg lekker
Mieke
Bestelling, 1mnd 1d geleden
Héérlijk eten 10
Snelle perfecte levering thuis 10
Kortom een 10!!!
en voor herhaling vatbaar.
Marlies
Bestelling, 1mnd 3d geleden