Ruud
Bestelling, 1mnd 1w geleden
Eten was goed, enkel de afhaaltijd en daadwerkelijke tijd, klopte niet met elkaar. Uiteindelijk 20 minuten langer gewacht..., daardoor wel superwarme chinees ;-)
John
Bestelling, 1mnd 2w geleden
H
Bestelling, 1mnd 3w geleden
Clive
Bestelling, 1mnd 3w geleden
Great as always
Pascal
Bestelling, 1mnd 3w geleden
Eten zoals gewoonlijk weer heerlijk en fantastisch. Voor de site/app bij het bestellen c.q. afrekenen mis ik wel de mogelijkheid om de bezorger te tippen (voor mensen die geen contant geld in huis hebben)
AJA
Bestelling, 1mnd 3w geleden
Na prima contact vis mail , ik ben doof , uitstekend ingelicht over de mogelijkheden en alles is gegaan zoals gevraagd , heel blij mee . Dus bedankt . Daarbij was de kwaliteit weer prima .
Esther
Bestelling, 1mnd 3w geleden
Heerlijk eten en snel bezorgd 💕
Trudi
Bestelling, 1mnd 3w geleden
Snelle levering en vriendelijke bezorging en erg lekker eten
Pauline
Bestelling, 1mnd 4w geleden
John
Bestelling, 2mnd 15u geleden