Erwin
Bestelling, 8mnd 1w geleden
We hebben genoten! Bedankt
Hub
Bestelling, 8mnd 2w geleden
Top geregeld en heerlijk!
Marco
Bestelling, 8mnd 2w geleden
Het bestelde eten was verrukkelijk, heet bezorgd. Keurig op tijd. Uitstekend
Han
Bestelling, 8mnd 2w geleden
Prima bereid, porties voldoende groot, eenvoudig online te bestellen en op de het afgesproken tijdstip klaar om mee te nemen.
Paul
Bestelling, 8mnd 3w geleden
Top eten en altijd keurig op het afgesproken tijdstip bezorgd 👍🏻
H.c.
Bestelling, 8mnd 4w geleden
De eten was goed,alleen de bami was over gekookt
Claartje
Bestelling, 8mnd 4w geleden
Heerlijke smaken en goed op temperatuur! Iedereen tevreden!😊
Hans
Bestelling, 8mnd 4w geleden
Wat een genot, elke keer weer, en al zo lang. We ontdekken steeds toch nog een nieuwe parel op het menu
J
Bestelling, 9mnd 6d geleden
Snel geleverd door een zeer vriendelijke bezorger!
Jan
Bestelling, 9mnd 2w geleden
Was voldoet het was warm en een snelle bezorging