Ilonka
Bestelling, 1j 2d geleden
Goede service
Perry
Bestelling, 1j 1w geleden
Bestelling keurig volgens afspraak op tijd klaar en heerlijk genoten van alle gerechten
Kin Fai
Bestelling, 1j 1w geleden
Aanrader, op tijd en alles was lekker.
Daphne
Bestelling, 1j 3w geleden
Heerlijk gegeten en ondanks dat ik naar Hillegom ging nog warm toen ik ging eten!
Rob
Bestelling, 1j 3w geleden
Alles stond precies op tijd klaar om het eten af te halen. En het eten was heerlijk.
Peter
Bestelling, 1j 1mnd geleden
Geweldig restaurant!! Kwaliteit hoog in het vaandel ! Heerlijk gegeten 😋👍
Annemiek
Bestelling, 1j 1mnd geleden
Heerlijk gegeten! Het is fijn dat je Chinees en sushi kan bestellen.
John
Bestelling, 1j 1mnd geleden
Informatie is juist en duidelijk.
Keuken is goed en bij de tijd.
Sjaak
Bestelling, 1j 2mnd geleden
Heerlijk gegeten zoals ik de maaltijden van Dragon Town al jaren ken.
Bert
Bestelling, 1j 2mnd geleden
Heerlijk gegeten