Katie
Bestelling, 2mnd 3d geleden
Trudy
Bestelling, 2mnd 3d geleden
Wij zijn heel blij met jullie service. Via de website is het heel makkelijk te bestellen en de levering was super snel. Bedankt voor het lekkere eten!
Martin
Bestelling, 2mnd 4d geleden
Erg lekker
Menno
Bestelling, 2mnd 5d geleden
John
Bestelling, 2mnd 5d geleden
Willem
Bestelling, 2mnd 1w geleden
Top lekker en op goede temperatuur dank jullie wel
Annie
Bestelling, 2mnd 1w geleden
Het eten was lekker, maar niet zo warm. Dat was een beetje jammer.
John
Bestelling, 2mnd 1w geleden
Nancy
Bestelling, 2mnd 2w geleden
Brenda
Bestelling, 2mnd 2w geleden
We hebben heerlijk gegeten, heerlijke gerechten, super veel ossenhaas en verse groenten. Top, tot een volgende keer!