Robin
Bestelling, 1j 11mnd geleden
Zoals altijd heerlijk gegeten
yvonne
Bestelling, 1j 11mnd geleden
Lekker gegeten en goede service
Fred
Bestelling, 1j 11mnd geleden
Prima, na een belletje zelfs nog eerder af te halen.. Top!
En erg lekker 😋
Danny
Bestelling, 1j 11mnd geleden
Wat en snelle service, en het was weer heerlijk!
Peur
Bestelling, 2j 5d geleden
Was weer top.
Sonja
Bestelling, 2j 2w geleden
Wat was het weer heerlijk allemaal. Dank jullie wel voor deze heerlijke maal en een onvergetelijke verjaardag.
Kean
Bestelling, 2j 2w geleden
Wat later gebracht dan verzocht maar erg goed weer
Jaap
Bestelling, 2j 2w geleden
Prima bestelapp en goed eten. Ga zo door.
Tanja
Bestelling, 2j 3w geleden
lekker eten
Willem
Bestelling, 2j 1mnd geleden
Was wat druk, dus bestelling kwam wat later dan gedacht.
Het was heerlijk! We hebben ervan lopen smullen.
Zelfs de eenvoudige nasi erbij was overheerlijk en beter dan bij de anderen.