Anton
Bestelling, 2j 1mnd geleden
Goed gegeten en afhaal keurig op tijd
Ellen
Bestelling, 2j 1mnd geleden
Het eten was erg lekker en mooi op tijd bezorgd. Echt een aanrader! 😁😋
Inge
Bestelling, 2j 1mnd geleden
Heerlijk gegeten, besteld en op tijd bezorgd. Goede service.
Kim
Bestelling, 2j 2mnd geleden
Bestelling op tijd en alles (chinees /indische rijsttafel)was heerlijk en meer dan ruim voldoende.
Alleen vreemd dat je nasi ,bami of rijst apart bij moet bestellen(kopen)
Petra
Bestelling, 2j 2mnd geleden
Snelle levering heerlijk eten
Ingrid
Bestelling, 2j 2mnd geleden
Supersnel bezorgd en lekker eten!
Gert
Bestelling, 2j 2mnd geleden
Ouderwetse lekker eten, moeten we regelmatiger doen
Marianne
Bestelling, 2j 3mnd geleden
Heerlijke babi pangang
André
Bestelling, 2j 3mnd geleden
Was echt allemaal super lekker!
Jos
Bestelling, 2j 3mnd geleden
Super lekker en snel bezorgd. Top ga zo door